ceturtdiena, 2008. gada 3. aprīlis

Pirmais piedzīvojums.

Heijā, hopsā! iečeko rakstu! tei kas iečeko, tie ir cool! yeah!




Kādu dienu Džeris prasa Minkam "klau, a, nekribi man atnkākt uz koncertu līdz?" 'nē! redzi, vakar man uz kontu pārskaitīja 10 latus. bet es gribu... aizbēgt no mājām!!!" "ko???" džeris bija sašutis. "aizbēgt???" "jā. tad mums nevajadzētu katru dienu trīt nadziņus gar kautkādu virvi.... es pat nevaru savu krekliņu uzvilkt!" sūrojās minka. "vispār jā... tur tev taisnība... mēs nevaram neko ko gribam... zini, bēgam!" un viņi aizbēga.
Pēc pāris dienām tie atrada sludinājumu. pēdējās rindiņas skanēja šādi: "ja atrodien pabarojiet! džeri! ja izlasi, pasaki lai minka piezvana!"
"mūs meklē!" džeris satraucās. "mieru. aiziesim uz pilsētu un tur varēsim kādā klusā vietā uztaisīt savu valsti. un mūs pēc mēneša vairs nemeklēs." "nu labi..." teica džeris un pagriezās uz pilsētas pusi. Un viņi gāja.'

Tā es beidzu viņu šīsdienas piedzīvojumus. nākamos gaidi rīt!

Nav komentāru: